Labyrinth
174% 181
Obľúbená hra
S labyrintom sa pustite do nového dobrodružstva: Zostavte mocné paluby hrdinov, aby ste napadli súperné dungeony a zapojili sa do epického hráča vs hráčov 3D bitky - potom použite kořisti z vašich výbojov, aby si prispôsobili vlastnú dungeon a zostavili mocnú palubu šéfov, prisluhovačov a pasce na obranu vášho bohatstva za každú cenu.

PvP hra, ktorá sa oženila s CCG & RPG
Váš útočný balíček tvorí stranu hrdinov, aby napadli dungeon
Vaša obranná plošina tvorí šľachtu so šéfmi na obranu vašej kořisti, keď nie ste online
Taktická pozícia a časová traťová akcia spojená so stratégiou CCG
Boss karty definujú svoje jedinečné tematické miestnosti pre dungeony
Budete voľne hrať so stovkami kariet, ktoré vyhráte, remeslá a nákup
Prinášajte "akciu" do zbierkových kartových hier
Vďaka začleneniu turn-based 3D bojového systému sme radi, že prinášame na bojisko viac akčných a taktických myšlienok, ktoré vychádzajú z mnohých konvencií tradičných kartových hier. Každá karta je viac ako prostriedok na dosiahnutie víťazstva: je to aj súčasť žijúceho dychového sveta. Toto tiež hrá skúsenosti nášho štúdia pri tvorbe akčných hier AAA.Design pre hlbokú stratégiu CCG
Kombinácia taktických akcií so známymi stratégiami CCG otvára dvere novému typu dobrodružnej hry. Sme radi, že sa k nám pridali aj tvorcovia Ascension a Solforge, Justin Gary a jeho tím v spoločnosti Stone Blade, aby sme pridali svoje desaťročia skúseností s hraním a navrhovaním CCG. Spoločne skúmame túto novú hranicu a objavujeme nové možnosti pre bohatý gameplay.Create rozsiahly svet bohatý na kultúru - a to ako čarovné a známe
Sme vášniví herní vývojári. Chceme, aby to prežilo v labyrintu. Pri tvorbe rozmanitého sveta Hylea, či už popisujeme Cosmos a tvorivý príbeh Starfall alebo šperky obrie z severných klanov, sa snažíme, aby sa naša vášeň a pozornosť na detaily odrážali vo všetkých aspektoch príbehu a umenia. hra, ktorá bude trvať desaťročia
Najprv a predovšetkým, Labyrint je zberateľská kartová hra. S ich charakteristickými znakmi tvorivej hry, nekonečných kombinácií, meta-game myslenia a potenciálu pre rozsiahlu expanziu, CCG ponúkajú najlepšie a najdlhšie trvajúce zážitky v hre. Získali sme tieto osvedčené vlastnosti a zložili sme ich do vzrušujúcej novej hry.



Štyri Disciplíny Mágie
Disciplíny magie v labyrintu zodpovedajú energii čerpanej z iného zdroja v rámci vesmíru. Poskytujú svojim vodcom jedinečné schopnosti, ktoré definujú určitý štýl hry.



Praktizujúci mágia vojny čerpajú svoju silu z duchovnej roviny, ríše, ktorú ovládajú večné duše starých válečníkov. Bojovníci zvyšujú svoju silu tým, že nasmerujú silu svojich hrdinských predkov. Warfare uprednostňuje stratégiu, ktorá dominuje prostredníctvom hrubej sily a pretrváva s úplne nezdravou vôľou.



Čarodejníci, čarodejníci a arkánci čerpajú energiu z rovinnej roviny, vírivý a chaotický zvuk surovej energie a hmoty, obývané podivnými živými esenciami Oheň, Mráz, Vzduch a Zem. Čarodejníctvo spája tieto primárne sily, aby vytvorili obrovské monstrosity, alebo uvoľňuje ich surovú moc s ničivými prúdom magie. Sprievodcovia majú najsilnejšie efekty v hre, ale na úkor vytrvalosti.



Čarodejníci čarovnej viery čerpajú z lásky nebeskej roviny, rozsiahlej ríše obývanej bohmi a polobohami tak početnými, ako ľudia Hyleovej. Nebeské bytosti sú nestále a v podstate cudzie - ale keď sa rozhodnú zapojiť sa do bojov ľudstva, ich láskavosť je často rozhodujúca. Viera uprednostňuje udržanie kontroly nad celou bitkou, zastavenie najväčších hrozieb pri rozdrvení slabých s vôľou bohov.



Na rozdiel od ostatných troch disciplín, skulduggeristi nečerpajú svoju silu z ďalekosiahlej ríše, ale z vnútra, priamo prijímajú Stardust, aby posilnili svoje vlastné vrodené vlastnosti. To im poskytuje neuveriteľné reflexy, náhľad a intelekt. Inžinieri vytvárajú zázraky mechanickej vynaliezavosti. Rogúci získavajú právomoci podvodu a agility. Skulduggeristi dávajú prednosť stratégii, kde zostanú nepolapiteľnými až do perfektného momentu, potom dosiahnu maximálny efekt.
Tieto karty tvoria srdce kolekcie hráčov. Pri útoku hráči ovládajú party troch hrdinov, z ktorých každý má vlastnú palubu. Na obranu môžu hráči ovládať niekoľko šéfov, ktorí rastú s ich dungeonom. Každý šéf má tiež vlastnú palubu.



Hrdinovia a šéfovia majú svoju vlastnú jedinečnú špeciálnu schopnosť, ktorá podporuje určité herné štýly a synergie budovania paluby. Karta Hero alebo Boss tiež definuje, ktorá zo štyroch disciplín mágie, ktoré tento znak môže používať
Útočné karty tvoria jadro herovej paluby. Každá zo štyroch disciplín mágie sa špecializuje na iný štýl útoku. Napríklad Warfare uprednostňuje blízku vzdialenosť a rozdrviť svojich nepriateľov veľkými, ničivými štrajkami, zatiaľ čo Wizardry sa rozhodne zostať v dosahu a pečie alebo rozdrviť skupiny nepriateľov s okruhmi s efektom priestoru. Každý disk
čítať viac
Pridať komentár  Registrácia - login

Hry Labyrinth

Free to play Nezávislé Strategické
Informace o obsahu Starter Pack Includes: Sarkhet, Death's Envoy hero with...