Starr Mazer: DSP

Starr Mazer: DSP
182% 402
Obľúbená hra
Starr Mazer: DSP je bočný scrolling shoot'em v rovnakom duchu ako klasici ako Gradius a Lord of Thunder s roguelike twist na tradičný život / pokračovanie systému. Hráči prevzali kontrolu nad eskadrom pilotov DSP s rôznymi loďami, zbraňami a hlasmi. Vašou úlohou je bojovať cez deväť neľudských arkádových úrovní, nespočetné vlny nepriateľov, 3 mocné šéfov a sundáte G'ell Super Ship v jednom kole.



Občania Thersa-CPIX sú vo vojne a neposielame do boja jedného hrdinu, posielame VŠETKÝCH!



Úrovne - Bitka cez deväť úrovní, v troch intenzívnych arkádových štýloch plných bullets! Prebojujte sa z povrchu vojnového Thersa-CPIX do vesmírnej brány a až do srdca G'ell Super Ship; Adamastor!
Recruit - Prijatie rôznorodého tímu ľudí, cudzincov a psa! Vyber si svoj tím DSP pred každou misiou pomocou zbraní, štatistiky a bojového poriadku vo vašej šance!
SK: ORE - Boj nikdy neskončí s SK: ORE! V tejto bitke nie sú žiadne hry. Použite SK: ORE z padlých nepriateľov a snímačov Carbomite na nákup novej squadrony pilotov!
Odomknúť pilotov - Objavte legendárnych pilotov! Dajte svoju letku do boja s unikátnymi legendárnymi pilotmi ako Slimo, Bunny Killmaster, Don Thacker a mnoho ďalších!
Power Up - Napájanie zbraní pre maximálne zničenie! Zbierajte karbomit z padlých nepriateľov, aby ste mohli napájať váš hlavný oheň alebo palivo na svoju super zbraň!


Starr Mazer: DSP sa narodil ako vášnivý projekt počas vývoja svojho väčšieho brata, hybridného hybridného SHMUP, Starr Mazer. Spoločnosť Imagos Softworks bola pôvodne spojená s vývojovým štúdiom veteránov Pixeljam, aby vytvorila demo prostredie na testovanie zbraní, nepriateľských útokov a vesmírneho boja. Keď oba tímy nemohli prestať hrať na jednej demo úrovni, ktorú navrhli, vedeli, že majú na niečo veľmi, veľmi zvláštne.

Krátko nato Don Thacker a Miles Tilmann začali neúnavne pracovať, aby spustili kód a zmenili malý demo na jedinečný plnohodnotný zážitok. Po prehraní hry Rogue Legacy sa Don inšpiroval k vytvoreniu elegantného herného okruhu, ktorý prináša osviežujúcu aktualizáciu žánru strelca. Tak vznikla DSP MkI Corp a narodila sa nebezpečná bitka, ktorá postavila tisíce pilotov proti G'ellovej invázii!

Unikátny herný mechanik sám nestačí na to, aby bol nezabudnuteľný. Takže, aby svet priniesol do života úžasné pixelové umenie, tím zaradil umeleckého režiséra Starr Mazera Maxima V. Lorenza, vedúceho umelca PixelPiledrivera, pozadia umelca Christophera Pariana a programátora Justa Delgada Baudího. Arcade High tiež spája s intenzívnym synthwave zvukovým doprovodom, ktorý zakomponuje zážitok a vezme to, čo kedysi bolo jedno demo testovacia úroveň v plne realizovanom zážitku zo strieľať!



Ahoj! Je to Dan, hlavný správca obsahu prehrávača. Starr Mazer ako celok je projekt, na ktorý som veľmi blízko a chcel som o ňom povedať pár slov.

Hlavným základným kameňom mojej videohry, ktorá vyrastala, bola sedenie pred televíznym hráčom Life Force, R-Type a Gradius. Čo ma o týchto hrách oživilo boli príbehy, ktoré uviedli vo svojom boxartu, úrovniach, druhoch nepriateľov, ktoré sa objavili, šéfom a spôsobom, akým naznačovali bezprostredné vyhynutie ľudstva. Boli to príbehy, ktoré nielen ožil v mojej fantázii, ale tie boli tiež jasne oznámené v pixelovom umení, ktoré nebolo vždy tak jasné. Napriek nízkej grafike bola táto skúsenosť hlboko vernosťou.

Bol to trend, ktorý som nemal pocit, že by nasledoval žáner ako celok. Jaskyňa vyniesla príbeh SHMUP na novú výšku s Mushihimesama a Smile Smiles; Poklad sa udial so žiarivým strieborným pištoľou a Ikarugou. Cítil som však, že príbehy v týchto hrách sa stretli úplne inak, pretože moja pozornosť bola zameraná skôr na momenty a guľky než na štádiá a šéfov. Akokoľvek pôsobivé, moje zameranie bolo len na iné veci - ako strašné zomieranie.

Keď som spoznal Donovú prácu vo filme, ako sú jeho krátke filmy a celovečerný film Motivačný rast, pochopil som, kde Starr Mazer: DSP silné príbehy pochádza. A hovorím s ním o klasických a moderných hrách som konečne pochopil, ako Imagos Softworks a Pixeljam hladko premiešali moderné vzory s roguelike so starou školou, horizontálnym príbehom SHMUP.

Starr Mazer: DSP bude mojou prvou osobnou skúsenosťou s Early Access a som nadšená, že vidím, kde toto dobrodružstvo ide. Nemôžem sa dočkať, že sa s tebou chystám.
čítať viac
Pridať komentár  Registrácia - login